ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ВИХОВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОСТІ СТУДЕНТІВ У
ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ КАНАДИ
1.1. Історична ретроспектива феномена громадянськості в зарубіжних та
вітчизняних дослідженнях…………………………………….
1.2. Генеза виховання громадянськості студентів у вищих навчальних закладах
Канади
1.3. Характеристика змісту етапів науково-дослідної роботи.……………….
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ 2. РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ ВИХОВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОСТІ СТУДЕНТІВ ЗАСОБАМИ
САМОВРЯДУВАННЯ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ КАНАДИ
2.1. Становлення системи виховання громадянськості студентів вищих навчальних
закладів Канади засобами
самоврядування
2.2. Форми й методи виховання громадянськості студентів засобами самоврядування
у вищих навчальних закладах Канади в умовах глобалізації та
мультикультуралізму
2.3. Порівняльний аналіз та використання перспективних аспектів канадського
досвіду виховання громадянськості студентів засобами самоврядування у виховній
практиці вищих навчальних закладів
України.
Висновки до другого
розділу.
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ………………………………………………………….
ДОДАТКИ…………………………………………………………………….-
СПИСОК
- Київ+380960830922