ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО РОБОТИ З БАТЬКАМИ З
МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО
ВІКУ
1.1. Розвиток мети і завдань морального виховання в історико-педагогічному
контексті
1.2. Обґрунтування змісту підготовки майбутніх вихователів до роботи з батьками
з морального виховання старших дошкільників.
1. Форми і методи взаємодії дошкільних закладів та
сім’ї
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ
ПЕДАГОГІЧНА ДІАГНОСТИКА ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО РОБОТИ З БАТЬКАМИ З
МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ
ЗАКЛАДІ.
2.1. Методика та організація експериментального
дослідження
2.2. Сучасний стан підготовки майбутніх вихователів у вищому навчальному
закладі
2.3. Модель підготовки майбутніх вихователів до роботи з батьками з морального
виховання дітей старшого дошкільного віку
Висновки до другого
розділу
РОЗДІЛ
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА МОДЕЛІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО РОБОТИ З
БАТЬКАМИ З МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО
ВІКУ
3.1. Реалізація моделі підготовки майбутніх
вихователів.
3.1.1. Потенційні можливості фахових дисциплін та спецкурсу у підготовці
майбутніх вихователів до роботи з батьками з питань морального виховання
старших
дошкільників
3.1.2. Формування готовності майбутніх вихователів до роботи з батьками з
морального виховання дітей старшого дошкільного віку у процесі проходження
педагогічних
практик.
3.2. Динаміка формування готовності майбутніх вихователів до роботи з батьками
з морального виховання старших дошкільників
Висновки до третього
розділу
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ.
СПИСОК
- Київ+380960830922