Ви є тут

Формування художньо-конструкторських знань і умінь старшокласників у процесі трудової підготовки

Автор: 
Трофімчук Володимир Миколайович
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U004813
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-КОНСТРУКТОРСЬКИХ ЗНАНЬ ТА УМІНЬ
СТАРШОКЛАСНИКІВ У ПРОЦЕСІ ТРУДОВОЇ ПІДГОТОВКИ
1.1. Cтан художньо-конструкторської підготовки старшокласників
1.2. Cутність і класифікація художньо-конструкторських знань та умінь
старшокласників
1.3. Навчальне проектування старшокласників у процесі трудової підготовки
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЙНО-методиЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-КОНСТРУКТОРСЬКИХ
ЗНАНЬ ТА УМІНЬ СТАРШОКЛАСНИКІВ У ПРОЦЕСІ ТРУДОВОЇ ПІДГОТОВКИ
2.1. Відбір та систематизація навчального матеріалу з трудового навчання для
учнів - класів
2.2. Структурно-функціональна модель формування художньо-конструкторських знань
та умінь старшокласників в процесі трудової підготовки
2.3. Оптимізація організаційних форм, методів й засобів формування
художньо-конструкторських знань та умінь старшокласників в процесі трудової
підготовки
Висновки до другого
розділу
РОЗДІЛ 3. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ОЦІНКА СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ МОДЕЛІ
ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-КОНСТРУКТОРСЬКИХ ЗНАНЬ ТА УМІНЬ СТАРШОКЛАСНИКІВ У ПРОЦЕСІ
ТРУДОВОЇ ПІДГОТОВКИ
3. Організація дослідно-експериментальної роботи
3.2. Процес експериментального дослідження
3.3. Аналіз результатів експериментального дослідження
Висновки до третього
розділу
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК