Зміст
Стор.
вступ
Розділ 1. Моніторинг навчальних досягнень як засіб корекції хімічних знань
учнів основної школи
Генезис поняття моніторинг як засобу корекції хімічних знань
1.2. Структурно - процесуальні особливості моніторингу в навчальному процесі
1.3. Кібернетичний підхід до викладання хімії із застосуванням моніторингу
1.4. Корекція як психолого-педагогічна категорія навчального процесу з хімії
Висновки до
розділу
Розділ 2. Методика корекції хімічних знань учнів основної школи засобами
моніторингу навчальних досягнень
2.1. Моделювання процесу корекції хімічних знань учнів
2.2. Методичні засади використання моніторингу навчальних досягнень
2.3. Організація та проведення корекції хімічних знань учнів
Висновки до
розділу
Розділ 3. Дослідження продуктивності методики корекції хімічних знань учнів
основної школи
3.1.Результати констатувального етапу педагогічного експерименту
3.2. Результати формувального етапу педагогічного експерименту
Висновки до
розділу
висновки
Додатки
СПИСОК
- Київ+380960830922