Ви є тут

Методика застосування особистісно орієнтованих технологій навчання в процесі диригентсько-хорової підготовки майбутнього вчителя музики

Автор: 
Цюряк Ірина Олександрівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U004822
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП …………………………………………………………………
РОЗДІЛ
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ
1.1. Особистісна орієнтація освіти як педагогічна інновація ………
1.2. Сутність особистісно орієнтованих технологій навчання ……
1.3. Особливості особистісного підходу до диригентсько-хорової підготовки
майбутнього вчителя музики …………………………………….
Висновки до першого
розділу …………………………………………
РОЗДІЛ
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ МЕТОДИКИ ЗАСТОСУВАННЯ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИХ
ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ В ПРОЦЕСІ ДИРИГЕНТСЬКО-ХОРОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО
ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ
2.1. Діагностика стану диригентсько-хорової підготовки студентів у системі
музично-педагогічної освіти ………………………….……….…….
2.2. Педагогічні умови підвищення рівня диригентсько-хорової підготовки
майбутнього вчителя музики на основі особистісно орієнтованих технологій
навчання ………………………………………………………….
2.3. Хід та результати формувального експерименту ……………
Висновки до другого
розділу ……………………………………….
ВИСНОВКИ ………………………………………………………….
СПИСОК