Ви є тут

Теоретико-методичні засади навчання фонетики української мови в гімназії.

Автор: 
Бакум Зінаїда Павлівна
Тип роботи: 
Дис. докт. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3509U000371
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
Вступ
Розділ 1. Лінгвістичні засади навчання фонетики української мови в гімназії
1.1. Ключові питання фонетичної теорії в гімназійному курсі мови
1.2. Фізіолого-акустичний та лінгвістичний аспекти вивчення звуків мовлення
1.3. Проблема статусу фонеми як функційно значущої одиниці в теорії та практиці навчання мови
1.4. Поглиблення знань про словесний наголос, інтонацію як суперсегментні засоби фонетики
1.5. Членування мовленнєвого потоку з опорою на смисл, контекст, фонетико-семантичні закономірності рідної мови
Висновки до першого
розділу
Розділ 2. Психолого-дидактичні основи поглиблення, узагальнення і систематизації знань із фонетики
2.1. Психологічні та психолінгвістичні чинники на завершальному етапі навчання фонетики
2.2. Сучасні підходи, принципи в навчанні фонетики
Висновки до другого
розділу
Розділ 3. Стан навчання фонетики в теорії та практиці гімназійної освіти
3.1. Зміст фонетики в шкільних варіативних програмах
3.2. Аналіз матеріалу з фонетики в підручниках і посібниках з української мови
3.3. Критерії оцінювання навчальних досягнень старшокласників
Висновки до третього
розділу
Розділ 4. Технологія поглиблення, узагальнення та систематизації знань із фонетики
4.1. Структура та формування мовної, мовленнєвої, комунікативної компетенцій учнів старшої школи
4.2. Методи навчання фонетики
4.3. Система завдань і вправ для формування мовної особистості
4.4. Інноваційні технології в навчанні фонетики
4.5. Навчання фонетики у зв'язку з орфоепією, графікою та орфографією
4.6. Взаємозв'язок у навчанні фонетики, граматики та пунктуації
4.7. Елементи фоностилістики на етапі поглиблення знань з української мови
Висновки до четвертого
розділу
Розділ 5. Хід і результати експериментально-дослідного навчання
5. 1. Діагностика рівнів сформованості мовної, мовленнєвої та комунікативної компетенцій учнів на завершальному етапі навчання фонетики
5.2. Вихідні положення та хід формувального експерименту
5.3. Динаміка сформованості мовної, мовленнєвої, комунікативної компетенцій учнів
Висновки
Додатки
Список