Зміст
Вступ
РОЗДІЛ 1. Професійна орієнтація
як сучасна педагогічна проблема
1.1. Сучасний стан проблеми професійної орієнтації
1.2. Поняття та структура підготовки майбутніх
учителів технологій до профорієнтаційної роботи у
загальноосвітній школі
1.3. Постановка завдань дослідження
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ 2. формування профорієнтаційної компетентності як основи підготовки
майбутнІХ уЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ до профорієнтаційної роботи у
загальноосвітній школі
Визначення змістовного компонента профорієнтаційної компетентності майбутніх
учителів технологій
Критерії та рівні сформованості профорієнтаційної
компетентності майбутніх учителів технологій
Висновки до другого
розділу
РОЗДІЛ 3. Експериментальна оцінка ефективності підготовки майбутніх учителів
технологій до профорієнтаційної
роботи у загальноосвітній школі
Визначення педагогічних умов та розробка моделі
формування профорієнтаційної компетентності
майбутніх учителів технологій
Результати експериментально-дослідної роботи
з формування профорієнтаційної компетентності
Висновки до третього
розділу
ВИСНОВКИ
дОДАТКИ
список
- Київ+380960830922