ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ
ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ЕКОНОМІЧНИХ ЗНАНЬ У ПЕДАГОГІЧНІЙ ТЕОРІЇ І ПРАКТИЦІ
1.1. Економічні знання як категорія педагогічної науки і компонент змісту
географічної освіти
1.2. Економізація як наскрізний напрямок суспільно-географічного знання
1.2.1. Економізація географічної науки
1.2.2. Економізація географії як шкільного предмету
1.3. Формування економічних знань в шкільних курсах географії у практиці
вітчизняної школи
ВИСНОВКИ ПЕРШОГО
РОЗДІЛУ
РОЗДІЛ
МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ЕКОНОМІЧНИХ ЗНАНЬ В УЧНІВ - КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ
ГЕОГРАФІЇ
2.1. Психолого-педагогічні умови формування економічних знань
2.2. Зміст і структура економічних знань учнів у шкільних курсах географії
2.3. Методичні особливості формування економічних знань учнів у процесі
навчання географії
2.3.1. Проектування системи послідовних дій вчителя при формуванні економічних
знань учнів на уроках географії
2.3.2. Формування економічних знань учнів при вивченні курсу «Економічна і
соціальна географія України»
2.3.3. Формування економічних знань учнів при вивченні курсу «Економічна і
соціальна географія світу»
2.4. Експериментальна перевірка результатів педагогічного дослідження
ВИСНОВКИ ДРУГОГО
РОЗДІЛУ
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922