Ви є тут

Формування англомовної компетенції у фаховому писемному спілкуванні майбутніх логістів

Автор: 
Метьолкіна Марія Миколаївна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U004786
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ У ФАХОВОМУ
ПИСЕМНОМУ СПІЛКУВАННІ МАЙБУТНІХ ЛОГІСТІВ
1.1. Сучасний стан викладання іноземних мов як засобу спілкування між фахівцями
різних галузей
1.2. Формування мовної особистості як мета професійно орієнтованого навчання
іноземної мови студентів-логістів
1.3. Зміст професійно орієнтованого навчання студентів-логістів написання
фахової документації іноземною мовою
1.4. Інформаційно-комунікаційні технології як сучасний засіб діловодства й
професійно орієнтованого навчання
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ У ФАХОВОМУ ПИСЕМНОМУ
СПІЛКУВАННІ МАЙБУТНІХ ЛОГІСТІВ
2.1. Документи транспортної логістики як навчальний матеріал для формування у
студентів англомовної компетенції у фаховому письмі
2.2. Етапи та комплекс вправ для навчання студентів-логістів заповнення фахових
документів
2.3. Електронний навчальний посібник «Документація транспортної логістики
англійською мовою» як сучасний засіб для самостійної роботи студентів
2.4. Модель навчання студентів-логістів фахового писемного спілкування в умовах
кредитно-модульної системи
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 3. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА МЕТОДИКИ ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ
КОМПЕТЕНЦІЇ У ФАХОВОМУ ПИСЕМНОМУ СПІЛКУВАННІ У СТУДЕНТІВ-ЛОГІСТІВ
3.1. Етап підготовки експерименту: гіпотеза, мета та загальний план
експериментального навчання
3.2. Етап проведення експериментального навчання
3.3. Етап оцінки результатів експерименту
3.4. Методичні рекомендації з навчання студентів заповнення логістичних
документів англійською мовою з використанням друкованої та електронної версій
навчального посібника
Висновки до
розділу
ВИСНОВКИ
СПИСОК