ЗМІСТ
ВСТУП………………………………………………………………………………
РОЗДІЛ
ПРОБЛЕМА ПСИХОФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ УЧНІВ В ТЕОРІЇ КОРЕКЦІЙНОЇ
ПЕДАГОГІКИ ТА В ШКІЛЬНІЙ
ПРАКТИЦІ…………………………
1.1. Особливості психофізичного розвитку розумово відсталих
підлітків…………………………………………………………………….….….
1.2. Фізичне виховання як засіб корекції розвитку осіб з психофізичними
порушеннями…………….…………………………
1.3. Стан розробленості проблеми використання плавання для розвитку
дитини…………………………………………………………………….………….
Висновки до
розділу……………………………………………………………….
РОЗДІЛ
ДОСЛІДЖЕННЯ СТАНУ ПСИХОФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ ПІДЛІТКІВ В УМОВАХ
ТРАДИЦІЙНОГО
НАВЧАННЯ…………………………………………….
2.1. Методика констатувального етапу дослідження…………………….
2.2. Результати дослідження та їх аналіз………………………….……………
Висновки до
розділу…………………………………………………………….…
РОЗДІЛ
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ПСИХОФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ РОЗУМОВО
ВІДСТАЛИХ УЧНІВ ЗАСОБАМИ
ПЛАВАННЯ………………………….
3.1. Методика формувального етапу
дослідження………….
3.2. Результати дослідження та їх аналіз…………….…………….
3.3. Методичні рекомендації щодо використання плавання як засобу психофізичного
розвитку розумово відсталих учнів ………………….………………….…………
Висновки до
розділу……………………………………………………………….
ВИСНОВКИ………………………………………………………….………….
СПИСОК
- Київ+380960830922