ЗМІСТ
ВСТУП ……………………………………………………………………………
РОЗДІЛ 1. ТВОРЧА СПАДЩИНА Г. СКОВОРОДИ ЯК ПРЕДМЕТ ДОСЛІДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ
ІСТОРІОГРАФІЇ ……………………
1.1. Категорійний апарат досліджуваної проблеми та джерела педагогічної
історіографії
.
1.2. Генезис інтерпретаційних ідей у висвітленні творчої спадщини Г. Сковороди
в педагогічній історіографії ……………………………………
ВИСНОВКИ ДО ПЕРШОГО
РОЗДІЛУ ……………………………………
РОЗДІЛ 2. ВИСВІТЛЕННЯ ТВОРЧОЇ СПАДЩИНИ Г. СКОВОРОДИ В
ІСТОРИКО–ПЕДАГОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ (кінець ХVІІІ– -ті рр.
ХХ ст.) ……………………………………………………………………………
2.1. Початок дослідження творчої спадщини філософа ( р. – -ті рр.
ХІХ ст.)………………………………………………………………………
2.2. Наукове осмислення творчої спадщини Г. Сковороди ( -ті рр. ХІХ – -ті
рр. ХХ ст. )……………………………………………………………
2.3. Висвітлення творчості Г. Сковороди в історико-педагогічній літературі
–-х рр. ХХ ст. …………………………………………………………
ВИСНОВКИ ДО ДРУГОГО
РОЗДІЛУ ……………………………………
РОЗДІЛ 3. СУЧАСНА ВІТЧИЗНЯНА ПЕДАГОГІЧНА ДУМКА ПРО ТВОРЧИЙ ДОРОБОК Г. СКОВОРОДИ
(-ті рр. XX ст. – до наших днів)………………………………………………………………………………
3.1. Актуалізація педагогічного доробку українського мислителя в сучасних
науково-педагогічних дослідженнях -х рр. ХХ ст. – початку ХХІ ст. …
ВИСНОВКИ ДО ТРЕТЬОГО
РОЗДІЛУ …………………………………
ВИСНОВКИ………………………………………………………………….
ДОДАТКИ……………………………………………………………………… СПИСОК
- Київ+380960830922