ЗМІСТ
ВСТУП……………………………………………………………………………
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПЕДОЛОГІЇ ЯК СКЛАДОВОЇ
РЕФОРМАТОРСЬКОГО РУХУ…….………
1.1. Ідейні джерела та витоки „реформаторської” педагогіки………………
1.2. Педагогічні умови та проблеми розвитку педології ………….………….
1.3. Теоретико-методологічні засади педології ………………………….
Висновки до І
розділу………………………………………………….
РОЗДІЛ 2. ПЕДОЛОГІЯ - РОКІВ ХХ СТОЛІТТЯ ЯК НАУКА ПРО ОСВІТУ І ВИХОВАННЯ В
УКРАЇНІ………………………………….
2.1. Педологія у системі наукового знання…………….……………………
2.2. Принципи, підходи та методи організації науково-педагогічних досліджень у
педології в Україні……………………………………………
2.3. Теоретичні та практичні досягнення педології в Україні початку ХХ ст. у
вимірі сучасної педагогічної науки………………………………
Висновки до ІІ
розділу………………………………………………………
ВИСНОВКИ…………….…………………………………………………….
СПИСОК
- Київ+380960830922