Ви є тут

Формування математичних компетентностей старшокласників у процесі вивчення рівнянь та нерівностей

Автор: 
Ачкан Віталій Валентинович
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U005213
129 грн
Додати в кошик

Вміст

З М І С Т
ВСТУП
РОЗДІЛ
ДИДАКТИЧНІ ТА ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ
1.1. Компетентнісний підхід у сучасній математичній освіті
1.2. Психолого-педагогічні передумови формування математичних
компетентностей старшокласників
1.3. Особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій для
формування математичних компетентностей учнів
Висновки до
РОЗДІЛУ
РОЗДІЛ
МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ ПРИ
ВИВЧЕННІ РІВНЯНЬ ТА НЕРІВНОСТЕЙ В КУРСІ АЛГЕБРИ ТА ПОЧАТКІВ АНАЛІЗУ
2.1. Характеристика основних методів розв’язування рівнянь,
нерівностей та їх систем
2.2. Формування процедурної компетентності учнів у процесі
вивчення рівнянь та нерівностей
2.3. Формування логічної та дослідницької компетентностей старшокласників у
процесі вивчення рівнянь та нерівностей
2.4. Використання інформаційно-комунікаційних технологій під час навчання учнів
розв’язуванню рівнянь та нерівностей
2.5. Реалізація компетентнісного підходу в процесі підготовки учнів
до розв’язування рівнянь і нерівностей державної підсумкової атестації
з математики
2.6. Організація педагогічного експерименту та аналіз його результатів
Висновки до
РОЗДІЛУ
ВИСНОВКИ
СПИСОК