ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК СКОРОЧЕНЬ
ВСТУП
РОЗДІЛ І ЗАГАЛЬНІ ЗАСАДИ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У
ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ
1.1. Дидактичні й методологічні основи навчання студентів-математиків у вищих
педагогічних закладах освіти
1.2. Методичні особливості дистанційного навчання з використанням
інформаційно-комунікаційних технологій
1.3. Класифікація та критичний огляд педагогічних програмних засобів навчання
математики
1.4. Концепції проектування та розробки web-орієнтованих педагогічних
програмних засобів для вивчення природничо-математичних дисциплін
1.4.1. Побудова інтерфейсу користувача та проектування програмних засобів
навчання
1.4.2. Технології розробки педагогічних програмних засобів для web
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ ІІ МЕТОДИЧНА СИСТЕМА НАВЧАННЯ ЛІНІЙНОЇ АЛГЕБРИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ
МАТЕМАТИКИ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
2.1. Особливості традиційної методичної системи навчання лінійної алгебри та
шляхи її вдосконалення
2.2. Використання системи дистанційного навчання «WebAlmir» у процесі вивчення
студентами-математиками лінійної алгебри
2.2.1. Можливості системи дистанційного навчання «WebAlmir» для організації
навчального процесу
2.2.2. Середовище для розв’язування задач як основний компонент системи
дистанційного навчання «WebAlmir»
2.3. Удосконалення методичної системи навчання лінійної алгебри в умовах
застосування інформаційно-комунікаційних технологій
2.4. Організація та результати педагогічного експерименту
Висновки до другого
розділу
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922