ЗМІСТ
ВСТУП…………………………………………………………………………….
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ТВОРЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ У
ВІРТУАЛЬНО-НАВЧАЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ
Характеристика феномену віртуального навчального
середовища та віртуальної педагогічної взаємодії………………
1.2. Аналіз професійно-педагогічної підготовки
майбутніх учителів іноземних мов
Креативність як засіб формування умінь до творення
віртуальної педагогічної взаємодії………………………………
Висновки до
розділу ………………………………………………………….
РОЗДІЛ 2. НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ УМІНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ
ІНОЗЕМНИХ МОВ ДО ТВОРЕННЯ ВІРТУАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ
2.1. Модель професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов з питань
формування у них умінь
до творення віртуальної педагогічної взаємодії…………………
Критерії сформованості умінь до творення віртуальної
педагогічної взаємодії……………………………………………
Висновки до
розділу ………………………………………………………….
РОЗДІЛ 3. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА МОДЕЛІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ
УЧИТЕЛІВ ДО ТВОРЕННЯ ВІРТУАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ
Хід експериментального дослідження
з перевірки ефективності запропонованого спецкурсу………
Результати експериментальної роботи………………………
Висновки до
розділу …………………………………………………………
ВИСНОВКИ………………………………………………………………….
ДОДАТКИ……………………………………………………………………
СПИСОК
- Київ+380960830922