Ви є тут

Дидактичні засади художньо-конструкторської підготовки майбутнього вчителя трудового навчання

Автор: 
Пискун Оксана Миколаївна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U005342
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ ПОЗНАЧЕНЬ, СИМВОЛІВ, ОДИНИЦЬ, СКОРОЧЕНЬ І ТЕРМІНІВ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи та стан художньо-конструкторської підготовки
майбутнього вчителя трудового навчання
.
1.1. Специфіка художнього конструювання як виду навчально-творчої діяльності
.
1.2. Художнє конструювання у професійній підготовці майбутнього вчителя
трудового навчання
1.3. Зміст художньо-конструкторської компетенції майбутнього вчителя трудового
навчання
1.4. Емпіричне дослідження стану художньо-конструкторської підготовки майбутніх
учителів трудового навчання
Висновки до першого
розділу
.
Розділ 2. дидактичнІ засадИ художньо-конструкторської підготовки майбутнього
вчителя трудового навчання та ЇХ експериментальна перевірка
.
2.1. Дидактична модель художньо-конструкторської підготовки майбутнього вчителя
трудового навчання .
2.2. Експериментальна програма і методика формування художньо-конструкторської
компетентності майбутнього вчителя трудового навчання .
2.3. Результати формувального експерименту з перевірки ефективності
запропонованої моделі
.
Висновки до другого
розділу
.
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
.
СПИСОК