ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ І ГУМАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ ШКОЛЯРІВ ЯК ПЕДАГОГІЧНА
ПРОБЛЕМА
1.1. Становлення та розвиток гуманістичної педагогіки ………………….
1.2. Психолого-педагогічні та філософські аспекти гуманістичних цінностей в
освітньому процесі………………………………………………
1.3. Гуманізація процесу фізичного виховання школярів………………
1.4. Стан реалізації принципу гуманізму у процесі фізичного виховання
школярів…………………………………………………………………….
Висновки до першого
розділу …………………………………
РОЗДІЛ ТЕОРЕТИЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ МОДЕЛІ ФОРМУВАННЯ ГУМАННИХ ЯКОСТЕЙ УЧНІВ У
ПРОЦЕСІ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ
2.1. Передумови створення моделі формування гуманних якостей учнів у процесі
фізичного виховання її мета та зміст ………….…………………….
2.2. Психолого-педагогічні механізми формування гуманних якостей учнів у
процесі фізичного виховання …….……………………………………….
2.3. Основні етапи моделі формування гуманних якостей учнів та педагогічні
умови реалізації …………………………………….….……………
Висновки до другого
розділу .…………………………………….
РОЗДІЛ 3. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ МОДЕЛІ ФОРМУВАННЯ ГУМАННИХ
ЯКОСТЕЙ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ
3.1. Вплив експериментальної моделі на рівень розвитку гуманних якостей
школярів.
3.2. Трансформація ставлення учнів до занять фізичною культурою за час
формувального експерименту……………………….…………………….
3.3. Зміни фізичного стану учнів під впливом моделі формування гуманних якостей
учнів у процесі фізичного виховання……….……………….
3.3.1. Показники фізичної підготовленості учнів дослідних класів….…
3.3.2. Соматичне здоров’я учнів контрольних і експериментальних
класів…………………………………………………………………………
Висновки до третього
розділу………………………………….
ЗАГАЛЬНІ
ВИСНОВКИ.
ДОДАТКИ.
СПИСОК
- Київ+380960830922