ЗМІСТ
Стор.
ВСТУП………………………………………………………………………………………….
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КОНСТРУЮВАННЯ ЗМІСТУ ШКІЛЬНОГО КУРСУ ХІМІЇ У
ВЕЛИКІЙ БРИТАНІЇ
Теоретико-дидактичні засади конструювання змісту та навчально-методичного
забезпечення шкільної природничої освіти в Україні як основа аналізу шкільної
хімічної освіти Великої Британії.
Реформування шкільної природничої освіти Великої Британії та її хімічної
компоненти у -х рр. ХХ ? на початку ХХІ ст……
Формування змісту шкільного курсу хімії на ключових етапах навчання у Великій
Британії.
Висновки до першого
розділу…………………………………………………
РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ПОБУДОВИ ЗМІСТУ ТА НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
ШКІЛЬНОГО КУРСУ ХІМІЇ У ВЕЛИКІЙ БРИТАНІЇ ……………………………………………… …………………….
Державні стандарти, структура і зміст шкільної хімічної освіти Великої
Британії…
Теоретичний аналіз навчально-методичного забезпечення шкільного курсу хімії
Великої Британії………………………………………….….
Педагогічно вартісні ідеї конструювання змісту шкільного курсу хімії у Великій
Британії для української шкільної хімічної освіти………….
Висновки до другого
розділу……………………………………………….
ВИСНОВКИ…………………………………………………………………….
ДОДАТКИ
……………………………….
СПИСОК
- Київ+380960830922