ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. СТАН ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ «ОБРАЗУ - Я» У ДІТЕЙ ТА
ПІДЛІТКІВ З ВАДАМИ ПСИХОФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ ТА ІНВАЛІДИЗУЮЧИМИ ЗАХВОРЮВАННЯМИ
1.1. Роль позитивного «образу–Я» у забезпеченні оптимального функціонування
людини
1.2. Особливості впливу психофізичних вад на формування «образу–Я» у дітей
1.2.1. Патологія опорно-рухового апарату як медична, психологічна та соціальна
проблема
1.2.2. Механізми формування «образу–Я» та особистісні властивості дітей із
природженою та набутою патологією опорно-рухової системи
1.3. Підходи до соціально-психологічної реабілітації дітей та підлітків із
природженими та набутими фізичними вадами
1.4. Обґрунтування ролі «образу–Я» у соціально-психологічній реабілітації дітей
та підлітків із захворюваннями опорно-рухового апарату
1.5. Висновки
РОЗДІЛ 2. ТЕОРЕТИЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ВИБОРУ МЕТОДОЛОГІЇ ТА МЕТОДІВ ЕМПІРИЧНОГО
ДОСЛІДЖЕННЯ
2.1. Визначення цілей і завдань емпіричного дослідження та його організація
2.2. Вибір методів емпіричного дослідження
2.3. Результати емпіричного дослідження
2.4. Обговорення результатів емпіричного дослідження
2.5. Висновки
РОЗДІЛ 3. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ЗАСОБІВ
СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ ТА ПІДЛІТКІВ З ПАТОЛОГІЄЮ
ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ З ОРІЄНТАЦІЄЮ НА ГАРМОНІЗАЦІЮ « ОБРАЗУ-Я»
3.1.Якісні та кількісні характеристики складових «образу-Я»
3.2.Обґрунтування побудови диференційованої системи психокорекційних заходів
залежно від умов соціально-психологічної реабілітації
3.3. Аналіз ефективності соціально-психологічних заходів у формуванні
«образу–Я» у хворих із порушеннями опорно-рухового апарату
3.4.Висновки
ВИСНОВКИ
БІБЛІОГРАФІЧНИЙ СПИСОК
- Київ+380960830922