ЗМІСТ
ВСТУП……………………………………………………………………………….
РОЗДІЛ I. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ…….…….…….……….
1.1. Сутність та зміст особистісно орієнтованого навчання у системі загальної
та мистецької педагогічної освіти…………….……………….…….
1.2. Місце інструментальної підготовки у фаховому становленні майбутнього
вчителя музики……………………………….….…….…….
1.3. Становлення і розвиток методики навчання гри на гітарі.….………
Висновки до першого
розділу…………………………………….….……….
РОЗДІЛ II. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З РОЗРОБКИ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ МЕТОДИКИ
ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ ГРИ НА МУЗИЧНОМУ ІНСТРУМЕНТІ МАЙБУТНЬОГО
ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ………………………………………………….………………….…
2.1. Діагностика стану застосування особистісно орієнтованого підходу до
навчання гри на музичному інструменті майбутнього вчителя музики….
2.2. Педагогічні умови реалізації методики особистісно орієнтованого навчання
студентів гри на музичному інструменті……
2.3. Хід та результати формувального експерименту….….….…….….…
Висновки до другого
розділу……………………………….….……….….
ВИСНОВКИ…………………………….….………………………….…….….
ДОДАТКИ……….…….…….…….….…….……….…….…….…….………
СПИСОК
- Київ+380960830922