ЗМІСТ
Перелік умовних скорочень і
позначок.
ВСТУП
РОЗДІЛ І. МОНІТОРИНГ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ ЯК АКТУАЛЬНА
НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
1.1.
Моніторинг навчальних досягнень учнів у педагогічній теорії
і практиці.…………………………………………………
1.2.
Сутність, структура й засоби моніторингу навчальних досягнень
учнів…………………………………………………….
1.3.
Теоретичні засади та особливості організації моніторингу навчальних досягнень
учнів із природничо-математичних
дисциплін……………………
Висновки до
розділу
І………
РОЗДІЛ 2. МОДЕЛЬ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО МОНІТОРИНГУ
НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ
2.1.
Концептуальні засади створення моделі професійної підготовки майбутніх учителів
до моніторингу навчальних досягнень учнів
…………………………
2.2.
Зміст та рекомендації з підготовки майбутніх учителів до моніторингу навчальних
досягнень учнів ……………………
2.3.
Технологія проведення майбутніми вчителями природничо-математичних дисциплін
моніторингу навчальних досягнень учнів……………………….…………………………………………
Висновки до
розділу
ІІ…….
РОЗДІЛ 3. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА МОДЕЛІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ
УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН ДО МОНІТОРИНГУ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ
УЧНІВ
3.1.
Організація верифікації моделі професійної підготовки майбутніх учителів
природничо-математичних дисциплін до моніторингу навчальних досягнень
учнів………….
3.2.
Основні етапи реалізації спецдисципліни «Моніторинг навчальних досягнень»
………………………………….…………
3.3.
Реалізація педагогічного експерименту………………
3.4.
Рекомендації щодо застосування педагогічного моніторингу суб’єктами
навчально-виховного процесу у вищому навчальному закладі……………………………………………….
Висновки до
розділу
ІІІ.
ЗАГАЛЬНІ
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922