Ви є тут

Вплив стресу на вроджену та набуту поведінку щурів за умов дії засобів з антиоксидантними властивостями

Автор: 
Тубальцева Ірина Іванівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U005747
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ЗМІСТ……………………………………………………………………………
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ………………………………………….
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ОГЛЯД
ЛІТЕРАТУРИ
1.1. Стрес та його неврологічні прояви……………………………………….
1.1.1.  Загальний адаптаційний синдром.……………………………………
1.1.2. Оксидантний стрес як неодмінний компонент стрес-реакції
1.1.3. Стрес-реактивність центральної нервової системи. Шляхи реалізації
індукованих стресом змін поведінкового репертуару………………………
1.2. Антиоксиданти як засоби попередження та корекції впливу стресу: загальна
характеристика та механізми дії…………………………………….
1.2.1.  Загальна характеристика та механізми дії антиоксидантів ….……
1.2.2. Деякі шляхи посилення природної оксидантної резистивності
організму………………………………………………………….
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИ І МАТЕРІАЛИ ДОСЛІДЖЕННЯ
2.1. Експериментальні тварини та проведений обсяг досліджень….….
2.2. Загальна схема досліджень …………………………………………….
2.2.1. Дизайн експериментів вивчення змін поведінки внаслідок впливу
стресу………………………….……………………………………………….
2.2.1.1. Дизайн дослідження поведінки після іммобілізаційного
стресу
2.2.1.2. Дизайн дослідження поведінки після емоційно-больового стресу, який
викликано
футшоком
2.2.1.3. Дизайн дослідження поведінки після стресу, який викликано впливом
іонізуючої
радіації
2.2.2. Дизайн експериментів вивчення ефективності застосування антиоксидантних
засобів для модифікації поведінкових змін після стресу
2.2.2.1. Дизайн дослідження ефективності застосування флавоноїду адіахрому для
попередження поведінкових наслідків іммобілізаційного
стресу
2.2.2.2. Дизайн дослідження ефективності застосування кверцетину та комплексу
токоферолу та аскорбату для попередження поведінкових наслідків
стресу………………………………………………………………
2.2.2.3. Дизайн експерименту по обґрунтуванню тривалості введення
кверцетину………………………………………………………………………
2.2.2.4. Дизайн дослідження ефективності схеми застосування кверцетину для
попередження поведінкових наслідків стресу………………………….
2.3. Методики стресування тварин…………………………………………….
2.3.1. Створення іммобілізаційного стресу………………………………….
2.3.2. Використання футшоку задля викликання емоційно-больового
стресу……………………………………………………………………………
2.3.3. Стрес тварин, що його викликано впливом іонізуючої радіації…….
2.4. Методики дослідження вродженої та набутої поведінки тварин………
2.4.1. Дослідження вродженої поведінки щурів у відкритому полі…………
2.4.2. Дослідження вродженої поведінки щурів у Суок-тесті
2.4.3. Дослідження поведінки тварин у хрестоподібному піднятому
лабіринті.
2.4.4. Дослідження поведінки щурів у тесті Порсолта………………….……
2.4.5. Дослідження поведінки тварин у радіальному лабіринті……………
2.4.6. Дослідження умовнорефлекторної інструментальної діяльності щурів
(активного уникання) у човниковій камері …….
2.4.7. Дослідження умовнорефлекторної інструментальної поведінки щурів з
позитивним підкріпленням у камері Скіннера
2.5. Використання антиоксидантних
засобів
2.6. Статистична обробка
результатів………
РОЗДІЛ 3. ДОСЛІДЖЕННЯ ЗМІН ВРОДЖЕНОГО ТА НАБУТОГО АСПЕКТІВ ПОВЕДІНКИ ПІСЛЯ
ВПЛИВУ РІЗНИХ МОДЕЛЕЙ СТРЕСУ (ІММОБІЛІЗАЦІЙНИЙ, ЕМОЦІЙНО-БОЛЬОВИЙ, РАДІАЦІЙНИЙ
СТРЕСИ)………………………………………………………….……………
3.1. Зміни поведінки щурів після іммобілізаційного стресу ………………
3.1.1. Зміни поведінки щурів після стресу у тесті відкритого поля…………
3.1.2. Зміни поведінки щурів після стресу у Суок-тесті.…………………….
3.2. Зміни поведінки щурів після емоційно-больового стресу, що його викликано
футшоком …………………………………………………………
3.2.1. Зміни поведінки щурів після стресу у тесті відкритого
поля
3.2.2. Зміни поведінки щурів після стресу у Суок-тесті.…………………….
3.2.3. Поведінка тварин у радіальному лабіринті…………………………….
3.3. Зміни поведінки щурів після стресу, що його викликано впливом іонізуючого
опромінення у дозі , Гр ….……………………………………
3.3.1. Зміни поведінки щурів після стресу у тесті відкритого
поля
3.3.2. Поведінка тварин у хрестоподібному піднятому лабіринті…………
3.3.3. Поведінка тварин у радіальному лабіринті…………………………….
3.3.4. Зміни поведінки активного уникання…………………………………
3.3.5. Зміни оперантної діяльності у камері Скіннера………………………
3.4. Остаточне визначення методологічного підходу подальших досліджень: вибір
моделей стресу та методик дослідження поведінки для вивчення можливості
модифікації постстресових поведінкових наслідків засобами з антиоксидантними
властивостями………………………………
РОЗДІЛ 4. ДОСЛІДЖЕННЯ ЗМІН ВРОДЖЕНОЇ ТА НАБУТОЇ ПОВЕДІНКИ ЩУРІВ ТА ЕФЕКТИВНОСТІ
ЗАСТОСУВАННЯ АНТИОКСИДАНТІВ ЗАДЛЯ КОРЕКЦІЇ ПОВЕДІНКОВИХ ЗМІН ПІСЛЯ ВПЛИВУ
РІЗНИХ МОДЕЛЕЙ СТРЕСУ (ІММОБІЛІЗАЦІЙНИЙ, РАДІАЦІЙНИЙ
СТРЕСИ)………………….……………………………….
4.1. Визначення ефективності застосування флавоноїду адіахрому для попередження
поведінкових наслідків іммобілізаційного стресу
4.1.1. Поведінка тварин у відкритому
полі
4.1.2. Поведінка тварин у тесті Порсолта та у Суок-тесті …………………
4.2. Визначення ефектів впливу променевого стресу та дослідження ефективності
застосування флавоноїду кверцетину та комплексу токоферолу та аскорбату для
попередження пострадіаційних змін поведінки………………………………………………………………………
4.2.1. Зміни поведінки активного уникання у човниковій камері та
інструментальної діяльності у камері Скіннера.……………………………
4.2.2. Узагальнення щодо впливу засобів з антиоксидантними властивостями на
умовнорефлекторну інструментальну поведінку.….……
4.3.  Обґрунтування дози та тривалості введення флавоноїду кверцетину для
попередження поведінкових наслідків стресу …………………………
4.4. Дослідження ефективності застосування кверцетину для модифікації
постстресових змін поведінки залежно від схеми його застосування .…….
4.4.1. Зміни інструментальної поведінки тварин за використання кверцетину до
впливу променевого стресу …………………………………
4.4.2. Зміни інструментальної поведінки тварин за використання кверцетину з
другої доби після впливу променевого стресу….……………
4.4.3. Зміни інструментальної поведінки тварин за використання кверцетину з
тридцятої доби після впливу променевого стресу……….…
4.4.4. Узагальнення щодо ефективності різних схем застосування кверцетину для
модифікації постстресових поведінкових наслідків……….
РОЗДІЛ 5. УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА ОБГОВОРЕННЯ ОТРИМАНИХ
РЕЗУЛЬТАТІВ…………………………………………………………………
5.1. Узагальнення вивчення поведінкових змін внаслідок різних видів стресу
………………………………………………………………………….
5.2. Узагальнення досліджень по вивченню можливості модифікації постстресових
поведінкових змін антиоксидантними засобами……………
ВИСНОВКИ.
СПИСОК