ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ
ВСТУП
РОЗДІЛ ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ
МЕДІА-КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ
1.1. Проблема медіа-культури як підсистеми медіа-освіти в
наукових дослідженнях
1.2. Медіа-культура вчителя музики як психолого-педагогічна
проблема
1.3. Особливості медіа-культури майбутнього вчителя музики
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ ПЕДАГОГІЧНА ДІАГНОСТИКА СФОРМОВАНОСТІ
МЕДІА-КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ
2.1. Аналіз змісту фахової підготовки майбутнього вчителя музики в
аспекті проблеми дослідження
2.2. Характеристика апаратних і програмних засобів формування
медіа-культури майбутніх учителів музики
2.3. Критерії, показники та рівні сформованості медіа-культури
майбутніх учителів музики
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ
ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ РОБОТИ З ФОРМУВАННЯ
МЕДІА-КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ
3.1. Модель формування медіа-культури майбутніх учителів музики
3.2. Організація та хід експериментальної роботи з формування
медіа-культури майбутніх учителів музики
3.3. Результати дослідно-експериментальної роботи
Висновки до
розділу
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922