ЗМІСТ
ВСТУП………………………………………………………………………….
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ
МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ДО РОБОТИ З
ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ ………………………………………………
1.1. Сутність поняття «математична обдарованість» в психолого-
педагогічній літературі………………………………………………………….
. Зміст, структура, рівні готовності майбутніх учителів
математики до роботи з обдарованими учнями………………….……………
1.3. Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів
математики до роботи з обдарованими учнями…………………………….
1.4. Постановка завдань та вибір напрямів дослідження……………
Висновки до першого
розділу…………………………………………
РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ
ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ
УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ДО РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ
УЧНЯМИ……………………………………………………………………
2.1. Методика підготовки майбутніх учителів математики до
роботи з обдарованими учнями……………………………………………
2.2. Організація і методика проведення педагогічного
експерименту………………………………………………………………….
2.3. Аналіз результатів експериментального дослідження………….
Висновки до другого
розділу……………………………….…………
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ…………………………………………………………….…СПИСОК
- Київ+380960830922