Ви є тут

Теоретико-методичні основи формування екологічного світогляду майбутніх учителів у вищих педагогічних навчальних закладах

Автор: 
Совгіра Світлана Василівна
Тип роботи: 
Дис. докт. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0509U000621
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ
ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОГО СВІТОГЛЯДУ МАЙБУТНІХ
УЧИТЕЛІВ
1.1. Ступінь наукової розробленості досліджуваної проблеми у
психолого-педагогічній літературі
1.2. Категорійний апарат дослідження екологічного світогляду
майбутніх учителів
1.3. Методологічні основи дослідження проблеми формування
екологічного світогляду майбутніх учителів
1.4. Концепція формування екологічного світогляду майбутніх
Учителів
1.5. Становлення екологічного світогляду на історичних етапах
розвитку суспільства
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 2. ФУНКЦІОНАЛЬНА СТРУКТУРА ЕКОЛОГІЧНОГО СВІТОГЛЯДУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ
2.1. Онтогенез екологічного світогляду особистості
2.2. Особистісні компоненти екологічного світогляду
2.3. Фахові компоненти екологічного світогляду майбутніх
педагогів
2.4. Обґрунтування функціональної структури екологічного
світогляду майбутніх учителів
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 3. ПРОЕКТУВАННЯ МОДЕЛІ ТА ПЕДАГОГІЧНА
ДІАГНОСТИКА СФОРМОВАНОСТІ ЕКОЛОГІЧНОГО
СВІТОГЛЯДУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ
3.1. Соціально-педагогічні умови формування екологічного світогляду
майбутніх учителів
3.2. Модель формування екологічного світогляду майбутніх учителів
3.3. Організація дослідження та методика проведення
констатувального експерименту
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 4. ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ
ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОГО СВІТОГЛЯДУ МАЙБУТНІХ
УЧИТЕЛІВ
4.1. Наповнення навчально-виховного процесу екологічним змістом
4.2. Технологія формування екологічного світогляду студентів у
процесі поєднання традиційних та інноваційних методів в
аудиторних організаційних формах
4.3. Роль специфічних позааудиторних форм та засобів у формуванні
екологічного cвітогляду майбутніх учителів
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 5. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ
ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОГО СВІТОГЛЯДУ МАЙБУТНІХ
УЧИТЕЛІВ
5.1. Мета, гіпотеза, ідея та програмне забезпечення формувального
експерименту
5.2. Організація, методика та статистична перевірка результатів
експериментального дослідження
Висновки до
розділу
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК