ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ БАЗОВИХ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ.
1.1. Ґенеза та концептуальні засади компетентнісного підходу в освіті
1.2. Сутнісний і структурний аспекти проблеми професійної компетентності вчителя.
1.3. Характеристика базових професійних компетентностей майбутнього вчителя фізичної культури
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ 2. СТАН ФОРМУВАННЯ БАЗОВИХ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ.
2.1. Стан реалізації компетентнісного підходу в професійній підготовці майбутнього вчителя фізичної культури у вищих навчальних закладах.
2.2. Педагогічна діагностика рівнів сформованості базових професійних компетентностей майбутнього вчителя фізичної культури
Висновки до другого
розділу
РОЗДІЛ 3. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З ФОРМУВАННЯ БАЗОВИХ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІН
3.1. Організація експериментального впровадження компетентнісного підходу в процес професійної підготовки майбутнього вчителя фізичної культури
3.2. Педагогічні умови формування базових професійних компетентностей майбутнього вчителя фізичної культури в процесі вивчення фахових дисциплін.
3.2.1. Педагогічні умови формування предметно-теоретичної компетентності.
3.2.2. Педагогічні умови формування інформаційно-дослідницької компетентності.
3.2.3. Педагогічні умови формування профільної (методичної, рухової, здоров'язберігальної) компетентності
3.2.4. Педагогічні умови формування компетентності професійного спілкування.
3.2.5. Педагогічні умови формування соціокультурної компетентності.
3.2.6. Педагогічні умови формування рефлексивної компетентності
3.2.7. Педагогічні умови формування творчої компетентності
3.3. Оцінка ефективності формування базових професійних компетентностей майбутнього вчителя фізичної культури.
Висновки до третього
розділу
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922