Ви є тут

Підготовка майбутніх фахівців з музичного мистецтва у навчальних закладах Західної України (перша половина ХХ століття).

Автор: 
Філіпчук Наталія Олександрівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U006030
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП.
РОЗДІЛ 1.
КУЛЬТУРНО-ІСТОРИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ РОЗВИТКУ МУЗИЧНОЇ ОСВІТИ У ЗАХІДНІЙ УКРАЇНІ У
ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ ХХ
СТОЛІТТЯ…………………………
1.1. Культурно-історичні та суспільно-політичні чинники становлення та розвитку
вітчизняної музичної освіти………………………………….
1.2. Вплив культурно-освітніх діячів України на становлення і розвиток
національної системи музичної освіти………………………………….
1.3. Українська народнопісенна творчість як основа формування змісту музичної
освіти у першій половині ХХ століття………….…………
Висновки до першого
розділу …….…………………………………………
РОЗДІЛ 2.
ОСОБЛИВОСТІ СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З
МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА НА ТЕРЕНАХ ЗАХІДНОЇ УКРАЇНИ У ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ ХХ
СТОЛІТТЯ….………………………………………………
2.1. Порівняльний аналіз особливостей розвитку музичної освіти у
Галичині, на Буковині та Закарпатті ………………………………….
2.1.1. Особливості становлення й розвитку професійної підготовки
майбутніх фахівців з музичного мистецтва у Галичині…………….
2.1.2. Особливості становлення й розвитку професійної підготовки
майбутніх фахівців з музичного мистецтва на Буковині………….
2.1.3. Особливості становлення та розвитку професійної підготовки
майбутніх фахівців з музичного мистецтва на Закарпатті….……
2.2. Роль музичних товариств у становленні і розвитку професійної підготовки
майбутніх фахівців з музичного мистецтва у навчальних закладах Західної України
у першій половині ХХ століття………….
Висновки до другого
розділу….………………….………………………….
РОЗДІЛ 3.
ЗМІСТ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА У
НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ЗАХІДНОЇ УКРАЇНИ У ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ ХХ
СТОЛІТТЯ………………….
3.1. Зміст, форми і методи професійної підготовки майбутніх музикантів у
закладах музичної освіти Західної України у першій половині ХХ
століття………………………………………………………………………….
3.2. Значення теоретичних, методичних і практичних здобутків у підготовці
майбутніх фахівців з музичного мистецтва у Західній Україні у першій половині
ХХ століття для сучасної музично-педагогічної практики….……
Висновки до третього
розділу……………….……………….………………
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ……………………………………………………
ДОДАТКИ…………………………………………………………………….
СПИСОК