Ви є тут

Теорія і методика організації самостійної роботи майбутніх фахівців з механізації сільського господарства у вищих навчальних закладах.

Автор: 
Бендера Іван Миколайович
Тип роботи: 
Дис. докт. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0509U000095
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
1.1. Аналіз останніх досліджень, публікацій, законодавчої бази
1.2. Психолого-педагогічна модель організації самостійної роботи студентів вищих навчальних закладів
1.3. Засоби реалізації моделі організації самостійної роботи студентів ВНЗ
1.3.1. Метод проектів як концентрована форма самостійної роботи
1.3.2. Мотиваційні аспекти в організації самостійної роботи
1.4. Особливості підготовки агроінженерних кадрів
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ 2. НАУКОВО-МЕТОДИЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ПІД ЧАС ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ З "МЕХАНІЗАЦІЇ СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА" У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
2.1. Методика програмування самостійної навчальної роботи
2.1.1. Робочий час студента
2.1.2. Самостійна робота студента
2.1.3. Робочий час викладача
2.1.4. Проектна діяльність студента
2.1.5. Самостійна робота студента на лабораторному практикумі
2.1.6. Самостійна робота з вивчення дисциплін на кафедрі
2.2. Програмування самостійної наскрізної роботи студентів у межах вищих університетських навчально-наукових центрів
2.2.1. Характеристика вищого університетського навчально-наукового центру
2.2.2. Структура навчального часу студента
2.2.3. Організація наскрізної самостійної роботи в межах освітньо-кваліфікаційних рівнів
2.2.4. Програмування наскрізної наукової роботи студентів
Висновки до другого
розділу
РОЗДІЛ 3. ПРОГРАМУВАННЯ НАСКРІЗНОЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ У МЕЖАХ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНИХ ДИСЦИПЛІН
3.1. Спеціальність "Механізація сільського господарства"
3.1.1. Характеристика циклів професійно орієнтованих дисциплін навчальних планів
3.1.2. Наскрізні схеми самостійної роботи при вивченні дисциплін природничо наукової підготовки
3.1.3. Наскрізні схеми самостійної роботи при вивченні дисциплін професійної та практичної підготовки
3.1.4. Наскрізні схеми самостійної роботи при вивченні дисциплін магістерської програми
3.2. Спеціальність "Енергетика сільськогосподарського виробництва"
3.2.1. Характеристика циклів професійно орієнтованих навчальних дисциплін навчального плану спеціальності "Енергетика сільськогосподарського виробництва"
3.2.2. Наскрізні схеми самостійної роботи при вивченні дисциплін природничо наукової підготовки
3.2.3. Наскрізні схеми самостійної роботи при вивченні дисциплін професійної та практичної підготовки
3.2.4. Наскрізні схеми самостійної роботи при вивченні дисциплін магістерської програми
Висновки до третього
розділу
РОЗДІЛ 4. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ
4.1. Створення нормативної бази навчального процесу ВНЗ як засіб забезпечення самостійної роботи студентів
4.1.1. Паспорт навчального закладу
4.1.2. Паспортизація в дистанційній формі як різновидність сучасних технологій самостійної роботи студентів
4.1.3. Паспорт кафедри
4.1.4. Паспорт науково-педагогічного працівника
4.1.5. Паспорт навчальної дисципліни
4.1.6. Паспорт лабораторії
4.1.7. Паспорт робочого місця
4.1.8. Паспорт студента
4.2. Педагогічні технології самостійної роботи студентів ВНЗ
4.2.1. Електронні лекції як елемент сучасних інформаційних технологій самостійного вивчення матеріалу
4.2.2. Рейтинг-оцінювання діяльності суб'єктів навчального процесу - дієвий мотиваційний механізм самостійної роботи
Висновки до четвертого
розділу
РОЗДІЛ 5. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ НАСКРІЗНОЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ
5.1. Програма наукових досліджень
5.2. Методика проведення педагогічного експерименту
5.3. Результати педагогічного експерименту
Висновки до п'ятого
розділу
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ
СПИСОК