ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ І.
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДУХОВНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ.
1.1. Теоретико-методологічні засади духовного розвитку особистості
в історико-психологічному контексті.
1.2. Філософсько-психологічний зміст понять "дух", "духовність" та "духовний розвиток особистості"
1.3. Духовний розвиток особистості в еволюційно-історичному,
культурологічному та індивідуально-психологічному вимірах.
1.4. Духовно-особистісний підхід у дослідженні психологічних
закономірностей і механізмів духовного розвитку особистості
ВИСНОВКИ ДО
РОЗДІЛУ І.
РОЗДІЛ ІІ.
ТЕОРЕТИКО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ЗАКОНОМІРНОСТЕЙ І МЕХАНІЗМІВ ДУХОВНОГО РОЗВИТКУ
ОСОБИСТОСТІ
2.1. Закономірності духовного розвитку особистості як предмет психологічного дослідження
2.2. Психологічні закономірності духовного розвитку видатних подвижників
2.3. Закономірності духовного розвитку та самореалізація особистості
в сучасних соціокультурних умовах
2.4. Психологічні механізми духовного розвитку особистості.
2.5. Віковий вимір актуалізації психологічних механізмів
духовного розвитку особистості .
2.6. Психологічна модель процесу духовного розвитку дітей і молоді.
ВИСНОВКИ ДО
РОЗДІЛУ ІІ
РОЗДІЛ ІІІ.
ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ МЕХАНІЗМІВ ДУХОВНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ І МОЛОДІ НА ОСНОВІ ЗАСОБІВ ПСИХОДІАГНОСТИКИ
3.1. Принципи та методичні підходи до діагностики психологічних
механізмів духовного розвитку особистості.
3.2. Розробка й апробація психодіагностичного інструментарію для
дослідження духовного потенціалу та психологічних
механізмів духовного розвитку учнів і студентів.
3.3. Застосування методики комплексної оцінки гармонійного
розвитку в дослідженні духовно спрямованої поведінки
дітей і молоді.
3.4. Аналіз процесу та результатів духовно спрямованої діяльності
учнів і студентів.
ВИСНОВКИ ДО
РОЗДІЛУ ІІІ
РОЗДІЛ ІV.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ДУХОВНОГО
РОЗВИТКУ ДІТЕЙ І МОЛОДІ В СИСТЕМІ НАЦІОНАЛЬНОЇ
ОСВІТИ
4.1. Розробка психолого-педагогічного забезпечення навчально-виховного
процесу з урахуванням психологічних закономірностей і механізмів
духовного розвитку дітей і молоді .
4.2. Створення психологічних умов для духовного зростання дитини в сім'ї.
4.3. Використання засобів фольклору під час духовно орієнтованих
занять із дошкільниками.
4.4. Впровадження духовно спрямованих спецкурсів у початковій
та середній ланках загальноосвітньої школи.
4.5. Активізація духовного потенціалу особистості в процесі
становлення професійних орієнтацій старшокласників.
4.6. Моделювання психолого-педагогічних умов для духовної
самореалізації учнівської молоді.
ВИСНОВКИ ДО
РОЗДІЛУ ІV.
РОЗДІЛ V.
ІНДИВІДУАЛЬНЕ ПСИХОЛОГІЧНЕ КОНСУЛЬТУВАННЯ ДІТЕЙ
І МОЛОДІ З УРАХУВАННЯМ ПСИХОЛОГІЧНИХ ЗАКОНОМІРНОСТЕЙ
І МЕХАНІЗМІВ ДУХОВНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ.
5.1. Принципи консультативної діяльності практичного психолога на основі
духовно-особистісного підходу
5.2. Специфіка актуалізації психологічних механізмів духовного розвитку
особистості в консультативній діяльності з дітьми та молоддю.
5.3. Методичні рекомендації щодо професійної підготовки психологів
до консультативної роботи на засадах духовно-особистісного підходу
ВИСНОВКИ ДО
РОЗДІЛУ V.
ВИСНОВКИ.
СПИСОК
- Київ+380960830922