Ви є тут

Наукові основи підготовки менеджера освіти у системі неперервної педагогічної освіти

Автор: 
Кравченко Любов Миколаївна
Тип роботи: 
Дис. докт. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0509U000211
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1.
МЕТОДОЛОГО-ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ НЕПЕРЕРВНОЇ
ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МЕНЕДЖЕРА ОСВІТИ В УМОВАХ МОДЕРНІЗАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ
1.1.Актуальність та ступінь дослідженості проблеми 1.2.Концептуальні основи підготовки менеджера освіти в контексті сучасних інноваційних теорій управління.
1.3.Педагогічна сутність і термінологічна характеристика процесу неперервної педагогічної підготовки менеджера освіти
1.4.Закономірності, суперечності, принципи та структура підготовки менеджера освіти в системі культурно-освітнього простору
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ 2.
ІНТЕГРАЦІЯ ІНДИВІДУАЛЬНО-КРЕАТИВНИХ І КОГНІТИВНО-МАНІПУЛЯТИВНИХ СТРАТЕГІЙ РОЗВИТКУ ЯК ОРГАНІЗА-ЦІЙНО-МЕТОДИЧНА ОСНОВА ІННОВАЦІЙНОГО ФОРМУВАННЯ МЕНЕДЖЕРА ОСВІТИ .
2.1.Конвергентний менеджмент - інноваційна індивідуально-креативна й когнітивно-маніпулятивна парадигма управління і самоуправління в освіті .
2.2.Реінжиніринг: конвергентне перепроектування технологій діяльності менеджера освіти в контексті інноваційної парадигми розвитку
2.3.Досвід реалізації ідей конвергентного менеджменту у діяльності менеджерів освітніх структур прогресивних країн світу.
2.4.Специфіка і зразки інноваційної діяльності менеджерів освіти на регіональному рівні управління організацією .
Висновки до другого
розділу
РОЗДІЛ 3.
ІНДИВІДУАЛЬНО ТА СОЦІАЛЬНО ОРІЄНТОВАНА ОРГАНІЗАЦІЙНО-ФУНКЦІОНАЛЬНА МОДЕЛЬ ПОЕТАПНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МЕНЕДЖЕРА ОСВІТИ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ
3.1.Людинознавча компетентність: багатогалузевий комплекс фахових знань .
3.2.Методи прогнозування й генерування інноваційних ідей як діяльнісно-технологічний інструментарій менеджера освіти
3.3.Ринково-педагогічні технології професійного самоздійснення менеджера освіти .
3.4.Технології реалізації владних повноважень менеджера освіти
Висновки до третього
розділу .
РОЗДІЛ 4.
РЕЗУЛЬТАТИ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ РОБОТИ З УПРОВАДЖЕННЯ МОДЕЛІ ОСОБИСТІСНОГО ТА ПРОФЕСІЙНОГО ПОЕТАПНОГО САМОЗДІЙСНЕННЯ МЕНЕДЖЕРА ОСВІТИ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ .
4.1.Мета, завдання, наукові основи змісту й інноваційна технологія експериментальної роботи.
4.2.Організація, зміст та результати початкової підготовки майбутнього менеджера в системі загальної середньої освіти регіону .
4.3.Єдність теорії і практики у процесі основної професійної підготовки менеджера освіти у навчальному закладі III-IV рівнів акредитації
4.4.Розвиток професійних компетентностей менеджера освіти на післядипломному етапі неперервної педагогічної підготовки
4.5.Результативність науково-дослідної роботи з проблеми дослідження та процес упровадження моделі поетапної професійної підготовки менеджера освіти впродовж життя.
Висновки до четвертого
розділу .ВИСНОВКИДОДАТКИСПИСОК