ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ ПОЗНАЧЕНЬ ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ПОРУШЕННЯ ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ'Я ДІТЕЙ ЯК
МЕДИКО-СОЦІАЛЬНА ПРОБЛЕМА (огляд наукової
літератури)
1.1. Стан здоров'я дитячого населення, структура і поширеність
психічних захворювань дітей в Україні.
1.2. Особливості формування порушень психічного здоров'я дітей. 1.2.1. Значення функціональних, резидуально-органічних порушень
ЦНС при психічних захворюваннях у дитячому віці.
1.2.2. Причинно-наслідкові аспекти формування соматоформних,
інтелектуальних та поведінкових розладів у дітей; проблеми
соціальної адаптації дітей з цими розладами
1.2.3. Вплив чинників мікросоціального середовища та конституціональних особливостей на формування порушень психічного здоров'я у дітей.
1.3. Визначення поняття здоров'я і співставлення класифікації
психічних захворювань дітей із параметрами функціонального діагнозу як основа сучасних підходів до медико-соціальної реабілітації
1.4. Оцінка існуючих систем медико - соціальної реабілітації в
структурі організації надання психіатричної допомоги дітям із
порушеннями психічного здоров'я.
1.5. Узагальнення огляду наукової літератури.
РОЗДІЛ 2. ЗАГАЛЬНА МЕТОДИКА, МЕТОДИ ТА ПРОГРАМА
ДОСЛІДЖЕНЬ
2.1. Визначення напряму досліджень. 2.2. Програма організації та проведення досліджень. 2.3. Обґрунтування методологічного підходу до проведення
досліджень
2.4. Основні методи дослідження порушень психічного здоров'я
дітей, використані в роботі відповідно до принципів доказової
медицини.
2.5. Висновки до -го
розділу
РОЗДІЛ 3. РОЗРАХУНКИ ТА СОЦІАЛЬНО-ГІГІЄНІЧНА ОЦІНКА
ВІДНОСНИХ РИЗИКІВ ПОРУШЕНЬ ПСИХІЧНОГО
ЗДОРОВ'Я ДІТЕЙ.
3.1. Загальна характеристика груп досліджуваних3.2. Розрахунок відносних ризиків виникнення порушень психічного
здоров'я у дітей відповідно до параметрів функціонального
діагнозу
3.3. Дисперсійний аналіз отриманих результатів.3.4. Соціально-гігієнічна оцінка результатів дослідження
(висновки до -го
розділу)
РОЗДІЛ 4. РОЗРОБКА ТА ПРАКТИЧНЕ ВПРОВАДЖЕННЯ
ЕЛЕМЕНТІВ СИСТЕМИ МЕДИКО-СОЦІАЛЬНОЇ
РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ
ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ'Я
4.1. Способи лікування та реабілітації дітей із порушеннями психічного
здоров'я як елементи системи медико-соціальної реабілітації.
4.2. Дослідно-практична перевірка результатів впровадження
окремих елементів системи медико-соціальної реабілітації
дітей із порушеннями психічного здоров'я.
4.3. Наукове обгрунтування створення Центру медико-психологічної
та соціально-реабілітаційної допомоги дітям як важливої складової
системи медико-соціальної реабілітації дітей із порушеннями
психічного здоров'я.
4.4. Висновки до -го
розділу
РОЗДІЛ V. НАУКОВЕ ОБГРУНТУВАННЯ ЯКІСНО НОВОЇ СИСТЕМИ
МЕДИКО- СОЦІАЛЬНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ ІЗ
ПОРУШЕННЯМИ ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ'Я.
5.1. Наукові основи запровадження інноваційних підходів щодо
організації лікувально - профілактичної допомоги дітям із
порушеннями психічного здоров'я.
5.2. Змістовна сутність заходів щодо вдосконалення системи медико-
соціальної реабілітації дітей із порушеннями психічного
здоров'я
5.3. Вплив інноваційних розробок удосконалення системи медико-
соціальної реабілітації на забезпечення якості лікувально-
профілактичної допомоги дітям із порушеннями психічного
здоров'я
5.4. Висновки до -го
розділу
РОЗДІЛ 6. АНАЛІЗ І УЗАГАЛЬНЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ
ДОСЛІДЖЕНЬ
6.1. Підсумковий аналіз проведених досліджень.6.2. Узагальнення отриманих результатів6.3. Висновки до -го
розділуВИСНОВКИ.ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ.СПИСОК
- Київ+380960830922