Ви є тут

Феноменологія художньої ідентичності (на матеріалі німецької та австрійської літератури).

Автор: 
ГАВРИЛІВ Тимофій Іванович
Тип роботи: 
Дис. докт. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0509U000282
129 грн
Додати в кошик

Вміст

Зміст
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ІДЕНТИЧНІСТЬ ХУДОЖНЬОЇ ФОРМИ
1.1. Автобіографічна література
1.1.1. Класична автобіографія
1.1.2. Нефікційний автобіографічний роман
1.1.3. Біографічно-автобіографічне нефікційне оповідання.
1.2. Подорожня література.
1.2.1. Подорожні нотатки.
1.2.2. Подорожній нарис.
1.2.3. Подорожньо-автобіографічні нефікційні фейлетони-
симулякри
1.2.4. Подорожньо-автобіографічно-біографічний фікційний
роман
1.2.5. Фікційний подорожній роман
РОЗДІЛ 2. ІДЕНТИЧНІСТЬ ХУДОЖНЬОГО "Я"
2.1. Ідентичність художньої фігури.
2.1.1. Автобіографічне "я".
2.1.1.1. Автобіографія Е.Канетті.
2.1.1.2. Автобіографічний нефікційний роман Т.Бернгарда.
2.1.1.3. Біографічно-автобіографічне нефікційне оповідання.
П.Гандке. "Без бажання немає щастя"
2.2. Подорожнє "я".
2.2.1. Подорожні нотатки. П.Гандке. "Вчора в дорозі"
2.2.2. Подорожній нарис. Е.Канетті. "Голоси Марракешу".
2.2.3. Подорожньо-автобіографічні нефікційні фейлетони-
симулякри. І.Айхінґер. "Неймовірні подорожі"
2.2.4. Подорожньо-автобіографічно-біографічний фікційний
роман. Р.Менассе. "Вигнання з пекла".
2.2.5. Фікційний подорожній роман. І.Бахманн.
"Книжка Франци".
ВИСНОВКИ.
СПИСОК