Ви є тут

Теорія та практика формування професійної майстерності вчителів музики в системі багаторівневої освіти

Автор: 
Козир Алла Володимирівна
Тип роботи: 
Дис. докт. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0509U000497
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ І ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ
ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ
МАЙСТЕРНОСТІ ВЧИТЕЛІВ .
1.1. Методологічний аналіз досліджуваної проблеми
1.2. Сутність майстерності вчителів в історично- педагогічному
вимірі .
1.3. Провідні наукові підходи до визначення змісту майстерності
вчителів
1.4. Прогностичні ідеї зарубіжного досвіду формування вчителя-
майстра і напрями їх творчого втілення у вітчизняну теорію і
практику .
1.5. Професійна майстерність учителів музики як багатоаспектне
педагогічне явище .
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ ІІ АКМЕОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ
ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ
2.1. Акмеологічний контекст аналізу проблеми формування
професійної майстерності майбутніх учителів музики .
2.2. Диригентсько-хорові дисципліни як центральна ланка музично-
фахової підготовки бакалаврів та магістрантів до продуктивної
діяльності
2.3. Акмеологічний розвиток особистості - підгрунтя типології
вчителів музики
2.4. Акмеологічне спрямування професійно-особистісного розвитку
майбутніх учителів музики
2.5. Вища школа як багаторівнева мистецька освіта фахівця:
акмеологічні фактори формування його професійної майстерності
Висновки до другого
розділу
РОЗДІЛ ІІІ КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ПРОФЕСІЙНОЇ
МАЙСТЕРНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ В
СИСТЕМІ БАГАТОРІВНЕВОЇ ОСВІТИ .
3.1. Регенерація основоположних ідей у фаховій підготовці
майбутніх учителів музики .
3.2. Обґрунтування системи педагогічних принципів формування
професійної майстерності вчителів музики
3.3. Сутність концептуального підходу до створення блочно-
модульної моделі професійної майстерності майбутніх учителів
музики
3.4. Моніторинг як модернізований засіб вимірювання якості
мистецької освіти майбутнього фахівця
3.5. Інноваційні тенденції формування професійної майстерності
бакалаврів та магістрантів в інститутах мистецтв
Висновки до третього
розділу .
РОЗДІЛ ІV ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНА СИСТЕМА
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ
МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ .
4.1. Компонентна структура професійної майстерності
майбутніх учителів музики
4.2. Методичне спрямування підготовки студентів інститутів
мистецтв до продуктивної професійної діяльності
4.3. Підготовка бакалаврів та магістрантів у процесі творчої взаємодії
з дитячим хоровим колективом в умовах інституту мистецтв .
4.4. Методичні орієнтири критеріальної визначеності професійної
майстерності майбутніх учителів музики
4.5. Педагогічні умови технологізації процесу формування
професійної майстерності вчителів музики
Висновки до четвертого
розділу .
РОЗДІЛ V ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА
ЕФЕКТИВНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ СИСТЕМИ
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ВЧИТЕЛІВ
МУЗИКИ .
5.1. Діагностування сформованості професійної майстерності
майбутнього вчителя музики (констатувальний експеримент) .
5.2. Проблемно-пізнавальний етап експерименту з формування
мотиваційного та компетентнісного компонентів професійної
майстерності студентів .
5.3. Формування критично-рефлексивного та креативного
компонентів професійної майстерності майбутнього фахівця у
процесі музично-педагогічної практики .
5.4. Проективно-творчий етап експерименту з формування
діяльнісно-вольового компоненту майстерності студентів
5.5. Результати впровадження організаційно-методичної системи
формування професійної майстерності майбутніх учителів
музики
Висновки до п'ятого
розділу .
ВИСНОВКИ .
ДОДАТКИ
ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ВСТУП
Актуальність