ЗМІСТ
ВСТУП.
РОЗДІЛ І. ІСТОРІОГРАФІЯ, ДЖЕРЕЛЬНА БАЗА
Й ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ.
1.1. Стан наукової розробки проблеми
1.2. Джерельна база.
1.3. Понятійний апарат, методологічні підходи, головні
принципи й методи дослідження.
РОЗДІЛ ІІ. ПАРТІЙНО-РАДЯНСЬКА ПОЛІТИКА У ГАЛУЗІ НАУКИ.
2.1. Контекст і головні чинники формування та пріоритетні
напрямки державної політики щодо науки у ті рр.
2.2. Початок терору проти української наукової інтелігенції
2.3. Ідеологічний тиск на наукове співтовариство - важливий
засіб маніпулювання у тоталітарному суспільстві
2.4. Боротьба з "націоналізмом", згортання політики українізації та
масові репресії - рр
РОЗДІЛ ІІІ. НОВА СИСТЕМА ОРГАНІЗАЦІЇ НАУКИ.
3.1. Академія наук - провідна наукова установа республіки
3.2. Діяльність науково-дослідних кафедр у вищих навчальних
закладах та форми організації галузевої науки
3.3. Партійно-ідеологічні наукові заклади
3.4. Допоміжні наукові установи.
3.5. Наукові та краєзнавчі товариства й гуртки
РОЗДІЛ ІV. ПРОВІДНІ НАУКОВІ ШКОЛИ ТА ФОРМУВАННЯ
ПРОФЕСІЙНИХ НАУКОВИХ СПІВТОВАРИСТВ.
4.1. Загальні підходи до осмислення поняття наукова школа.
Вітчизняні наукові школи як соціокультурний феномен
4.2. Вищі навчальні заклади та науково-дослідні інститути - головні
осередки створення наукових шкіл.
4.3. Лідери наукових шкіл та їх послідовники.
4.4. Технології створення наукових шкіл та їх історичні долі.
РОЗДІЛ V. ГОЛОВНІ ФОРМИ Й НАПРЯМКИ МІЖНАРОДНОЇ
ТА ВНУТРІШНЬОЇ КОМУНІКАЦІЇ УКРАЇНСЬКОЇ НАУКИ .
5.1. Міжнародні контакти вчених УРСР у загальному контексті
політики радянської держави щодо науки
5.2. Співпраця вчених радянської України з науковцями з інших
республік СРСР
ВИСНОВКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922