Ви є тут

Управління конкурентоспроможністю торговельних підприємств.

Автор: 
Трофімчук Олександр Романович
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U000207
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТВступ
РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНОТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ У РИНКОВІЙ ЕКОНОМІЦІ
1.1. Конкуренція як економічна категорія ринкового господарювання1.2. Конкурентоспроможність підприємств та підходи до її оцінювання1.3. Сутність процесів управління конкурентоспроможністю підприємств
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ПІДПРИЄМНИЦТВА В ТОРГІВЛІ ТА ОЦІНКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ
2.1. Динаміка підприємництва в торгівлі як відображення ринкової трансформації галузі
2.2. Оцінка стану та перспективного розвитку конкурентного середовища діяльності торговельних підприємств
2.3. Діагностика конкурентоспроможності торговельних підприємств Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 3. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УПРАВЛІННЯ КЛЮЧОВИМИ ЧИННИКАМИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ
3.1. Планування основних показників господарської діяльності торговельних підприємств в контексті управління їх конкурентоспроможністю
3.2. Удосконалення організаційних структур управління торговельних підприємств як засіб підвищення їх конкурентоспроможності
3.3. Удосконалення стимулювання праці в торговельних підприємствахВисновки до
розділу ВИСНОВКИ ДОДАТКИСПИСОК