ЗМІСТ
Перелік умовних позначень
Вступ
Розділ 1. Гносеологія і тенденції розвитку управління підприємством та його
інформаційного забезпечення
1.1. Еволюція концепцій управління підприємством в умовах невизначеності
середовища господарювання
1.2. Особливості формування механізму інформаційного забезпечення
у системах стратегічного управління підприємством
1.3. Стратегічна інформація та її роль в інформаційному забезпеченні
стратегічного управління підприємствами
Висновки до
розділу
Розділ 2. Методичні основи механізму інформаційного забезпечення
стратегічного управління підприємством споживчої кооперації
2.1. Дослідження наукових підходів до створення методів
стратегічного управління підприємствами
2.2. Причинно-наслідкові зв'язки синтезу механізму інформаційного
забезпечення системи стратегічного управління підприємствами
споживчої кооперації
2.3. Конфігурація моделей інформаційного забезпечення стратегічного
управління підприємствами
Висновки до
розділу
Розділ 3. Шляхи вдосконалення системи інформаційного забезпечення
стратегічного управління підприємством споживчої кооперації
3.1. Дослідження взаємовпливу факторів зовнішнього та внутрішнього
середовища при стратегічному управлінні підприємством споживчої
кооперації
3.2. Методика розв'язання задачі стратегічного управління підприємствами
споживчої кооперації
3.3. Сучасні методики організації інформаційного забезпечення стратегічного
управління підприємством
Висновки до
розділу
Висновки
Список
- Київ+380960830922