Ви є тут

Агротуризм як форма підприємницької діяльності

Автор: 
Шимечко Галина Іванівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U001202
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
Вступ .
Розділ 1. Теоретичні і методичні основи розвитку агротуризму та формування ринку агротуристичних послуг .
1.1. Сутність та особливості агротуризму як форми економічної активності на селі
1.2. Основні функції агротуризму та поняття і класифікація видів
агротуристичного продукту .
1.3. Методика дослідження та визначення ефективності агротуристичної діяльності
1.4. Правові основи розвитку агротуризму Висновки до
розділу
Розділ 2. Соціально-економічна оцінка розвитку ринку агротуризму в регіоні та його чинників .
2.1. Формування передумов для розвитку агротуризму як напряму диверсифікації підприємницької діяльності на селі
2.2. Динаміка розвитку агротуризму та формування ринку агротуристичних послуг в західних областях України.
2.3. Чинники, що формують можливості розвитку агротуризму та підвищення його ефективності .
Висновки до
розділу 2.
Розділ 3. Перспективи розвитку агротуризму та шляхи її реалізації 3.1. Потенційні можливості розвитку агротуризму в Україні.3.2. Удосконалення оподаткування агротуристичної діяльності на основі категоризації агротуристичних господарств.
3.3. Удосконалення організації та підвищення атракційності матеріально-технічної бази агротуристичних господарства
3.4. Розвиток маркетингу на основі удосконалення системи ціноутворення на агротуристичні послуги.
Висновки до
розділу Висновки Додатки Список