ЗМІСТ
Вступ.
Розділ 1. Теоретичні та методичні засади ідентифікації ринкових
бар'єрів в контексті розробки конкурентної стратегії входу на
ринок промислового підприємства
1.1. Теоретичні засади концепції бар'єрів входу на ринок
промислових підприємств.
1.2. Ідентифікація ринкових бар'єрів та особливість їх оцінювання
на товарних ринках
1.3. Стратегічний підхід до подолання бар'єрів входу на ринок.
Висновки до
розділу 1
Розділ 2. Дослідження ринкового середовища підприємств целюлозно-паперового комплексу України з позиції оцінки бар'єрів входу
2.1. Характеристика сучасного стану та аналіз тенденцій розвитку целюлозно-паперової промисловості України
2.2. Оцінювання динаміки кон'юнктури та індикаторів входу на досліджуваному ринку .
2.3. Стратегічна оцінка бар'єрів входження на ринку продукції
целюлозно-паперової промисловості України .
Висновки до
розділу 2
Розділ 3. Формування стратегій подолання бар'єрів входу на ринок підприємствами целюлозно-паперового комплексу.
3.1. Стратегічне забезпечення подолання бар'єрів входу на ринок
3.2. Методичні рекомендації вибору стратегії входу підприємств
на ринок в рамках целюлозно-паперової галузі.
3.3. Забезпечення впровадження стратегії подолання бар'єрів входу заснованої на конкурентних перевагах підприємств целюлозно-
паперового ринку
Висновки до
розділу 3
Висновки
Додатки
Список
- Київ+380960830922