Зміст
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ІННОВАЦІЙНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ТРАНСФОРМАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ПОСЛУГ
1.1. Сутність сервісу як економічної категорії та об'єкта інноваційного управління
1.2. Інноваційні складові трансформації підприємств сфери послуг
1.3. Якість сервісного обслуговування як інновація
ВИСНОВКИ ДО
РОЗДІЛУ
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОСТІ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ПОСЛУГ
2.1. Методологічна концепція аналізу сприятливості передумов інноваційних трансформацій сервісних підприємств
2.2. Діагностика внутрішніх фінансово-збутових передумов інноваційних трансформацій санаторно-курортних підприємств
2.3. Діагностика сприятливості зовнішнього інноваційного оточення щодо впровадження та реалізації нововведень санаторно-курортними підприємствами
ВИСНОВКИ ДО
РОЗДІЛУ
РОЗДІЛ 3. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ФІНАНСОВЕ ТА МЕТОДОЛОГІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ПОСЛУГ
3.1. Концепція управління ефективністю модифікаційних поліпшень сервісного асортименту оздоровчих закладів
3.2. Фінансова та управлінська технологія впровадження нововведень у діяльність внутрішніх структурних підсистем санаторно-курортних закладів
3.3. Методичні засади інноваційних трансформацій зовнішніх фінансово-економічних відносин та зв'язків санаторно-курортних закладів
ВИСНОВКИ ДО ТРЕТЬОГО
РОЗДІЛУ
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922