ЗМІСТ
ВСТУП .
РОЗДІЛ ТЕОРЕТИКО-КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТОМ ПРОДУКЦІЇ ЗА РИНКОВИХ УМОВ
1.1. Дослідження потреб споживачів та засад формування асортименту продукції як основа управління асортиментом і параметрами продукції
1.2. Понятійно-категоріальний аспект проблеми управління асортиментом і параметрами продукції
1.3. Концепція стратегічного управління як передумова ефективного управління асортиментом і параметрами продукції
Висновки до
розділу 1
РОЗДІЛ РОЗВИТОК МЕТОДИЧНИХ ПІДХОДІВ ДО УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТОМ І ПАРАМЕТРАМИ ПРОДУКЦІЇ
2.1. Оцінка впливу факторів середовища підприємства при управлінні асортиментом і параметрами продукції
2.2. Визначення ступеня задоволеності споживачів параметрами продукції підприємства
2.3. Методичні засади управління асортиментом і параметрами продукції
Висновки до
розділу 2
РОЗДІЛ РЕАЛІЗАЦІЯ КОНЦЕПЦІЇ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТОМ І ПАРАМЕТРАМИ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВАХ МАШИНОБУДУВАННЯ
3.1. Оцінка параметрів продукції підприємств машинобудування при стратегічному управлінні асортиментом продукції
3.2. Аналіз збалансованості асортименту продукції підприємства
3.3. Напрямки удосконалення управління асортиментом і параметрами продукції за ринкових умов
Висновки до
розділу
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922