Ви є тут

Формування цінової політики автобусобудівних підприємств

Автор: 
Тимошик Наталія Степанівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3409U003002
129 грн
Додати в кошик

Вміст

Розділ 2
Аналізування ринку та ціноутворення на автобусобудівних підприємствах
2.1. Стан ринку автобусобудівної продукції
Успішне ведення комерційної діяльності українськими підприємствами в теперішній
час значно залежить від обраної ними стратегії і тактики ціноутворення,
основних моментів ефективної організації сучасної маркетингової політики. При
цьому чим могутніший потенціал країни, тим, як правило, більша питома вага
товарів за дорогою ціною споживається.
Проблеми розвитку конкурентного ринку в нашій державі призводять до виникнення
різного характеру питань, вирішення яких є достатньо складним як для України,
так і для інших країн. Ці питання мають різне спрямування: правове, політичне,
інституційне, економічне. Переважна їх більшість відноситься до методологічних
основ безпосередньої діяльності та розвитку основних галузей України, включаючи
і автобусобудування.
Ринок продажів автобусів в Україні має значну позитивну динаміку та за останні
3 роки виріс майже в 2 рази. Загальна місткість ринку продажів нових автобусів
у натуральному вираженні у 2006 р. склала 5197 шт. автобусів. Причиною росту
продажів на ринку є такі фактори:
парк автобусів в Україні на сьогодні складає 150 – 170 тис. одиниць, з яких
близько 90% - машини, вік яких перевищує 10 років. Вітчизняний парк потребує
відновлення рухомого складу.
стабілізація економіки України і розвиток підприємництва. Ринок автобусів, як
один із сегментів ринків виробничого призначення має динаміку, що випереджає
загальну динаміку росту.
структуризація галузі автоперевезень. Поява нових могутніх компаній на ринку
автоперевезень, приватизація державних підприємств.
розвиток галузі перевезень пасажирів, де працює приблизно 10 тис. підприємств.
Основним несприятливим фактором на ринку можна вважати низьку платоспроможність
споживачів, тому при здійсненні покупки перевага поки що віддається більш
дешевим, хоча і менш якісним моделям.
Усього за 2 півріччя 2006 р. було продано на території України і вперше
поставлено на облік 3236 автобусів, що на 65% більше, ніж в 1 півріччі і на 54%
більше аналогічного показника 2005 року. Частка нових автобусів за цей період
склала 78 % 9 (табл. 2.1).
Таблиця 2.1
Первинні реєстрації автобусів в 2006 році

№ п/п
Марка, модель
Реєстрація, шт.
Всього
Нових
до 5 років
від 5 до 8 років
понад 8 років
7
Автобуси всього
3236
2553
510
124
49
ASIA
AUTOSAN
CITROEN
DAF
FIAT
FORD
22
HYUNDAI
10
IKARUS 250
10
IKARUS 260
11
IKARUS 280
12
IKARUS всього
13
ISUZU
14
IVECO
16
11
15
KAROZA
16
KIA
17
MAN
18
MAZDA
19
MERCEDES-BENZ
96
18
67
10
20
MITSUBISHI
21
NEOPLAN
22
NISSAN
23
NYSA
24
PEUGEOT
25
RENAULT
14
26
SCANIA
Продовження табл. 2.1
2
27
SETRA
28
TAM
29
TOYOTA
30
VOLKSWAGEN
89
35
42
11
31
VOLVO
32
БАЗ 2215
191
191
33
БАЗ А079
301
280
21
34
БАЗ всього
553
531
22
35
БОГДАН А-091
36
БОГДАН А-092
374
370
37
БОГДАН А-144
38
БОГДАН всього
638
548
90
39
ГАЗ 2217
24
11
13
40
ГАЗ 3221
308
230
76
41
ГАЗ всього
518
402
112
42
ЗИЛ 3250
43
ЗИЛ всього
44
КАВЗ 3244
45
КАВЗ 3275,3276
46
КАВЗ 3976
18
13
47
КАВЗ всього
21
13
48
ЛАЗ 4202
49
ЛАЗ 4204
50
ЛАЗ 4207
51
ЛАЗ 5207
52
ЛАЗ 5252
53
ЛАЗ 695
54
ЛАЗ 697
55
ЛАЗ 699
56
ЛАЗ А141
57
ЛАЗ А291
58
ЛАЗ всього
33
25
59
ЛИАЗ всього
60
ПАЗ 3205
485
428
56
61
ПАЗ всього
592
515
70
62
РАФ всього
63
УАЗ всього
108
16
89
64
МАЗ всього
12
12
Розподіл первинних реєстрацій за марками виглядає в таким чином. Уперше
лідируючу позицію займають автобуси вітчизняної марки «Богдан» - 20% усіх
первинних реєстрацій (табл. 2.2).
Таблиця 2.2
Первинні реєстрації автобусів за марками в 2006 році
№ п/п
Марка
Реєстрація, шт.
Всього
Нових
до 5 років
від 5 до 8 років
понад 8 років
Автобуси всього:
3236
2553
510
124
49
ASIA
AUTOSAN
CITROEN
DAF
FIAT
FORD
22
HYUNDAI
10
IKARUS
10
ISUZU
11
IVECO
16
11
12
KAROZA
13
KIA
14
MAN
15
MAZDA
16
MERCEDES-BENZ
96
18
67
10
17
MITSUBISHI
18
NEOPLAN
19
NISSAN
20
NYSA
21
PEUGEOT
22
RENAULT
14
23
SCANIA
24
SETRA
25
TAM
26
TOYOTA
27
VOLKSWAGEN
89
35
42
11
28
VOLVO
29
БАЗ
553
531
22
30
БОГДАН
638
548
90
31
ГАЗ
518
402
112
32
ЗИЛ
33
КАВЗ
21
13
34
ЛАЗ
33
25
35
ЛИАЗ
36