ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ ТЕОРЕТИКО-КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ І ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ
РЕСУРСІВ У СИСТЕМІ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
1.1. Визначення сутності інформаційних ресурсів і комунікацій у системі
планування
1.2. Комплексний опис моделі як складової потенціалу системи планування
1.3. Концепція комунікаційного підходу до формування інформаційних ресурсів і
розробки моделей системи планування
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ РЕСУРСІВ І РОЗРОБКИ
МОДЕЛЕЙ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА З ВИРОБНИЦТВА І РЕАЛІЗАЦІЇ МОЛОЧНИХ
ПРОДУКТІВ ТА МОРОЗИВА
2.1. Аналіз підприємств з виробництва і реалізації морозива
2.2. Основні положення формування інформаційних ресурсів у системі планування
діяльності виробничо-торговельного підприємства
2.3. Механізм розробки моделей планування діяльності підприємства
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ РЕСУРСІВ І МОДЕЛЕЙ У
СИСТЕМУ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ВИРОБНИЧО-ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ
3.1. Особливості процесів інформаційного забезпечення системи планування
діяльності підприємства
3.2. Методичний підхід до планування на основі застосування моделей реалізації
продуктів харчування та сучасного програмного забезпечення
3.3. Організаційно-економічний механізм впровадження інформаційних ресурсів і
моделей у систему планування діяльності підприємства
Висновки до
розділу
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922