Ви є тут

Формування цін на нову продукцію виробничо-технічного призначення (на прикладі підприємств машинобудування)

Автор: 
Савченко Олена Валентинівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3409U003009
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП…………………………………………………………………………
Розділ 1. Теоретичні аспекти ціноутворення на нову продукцію
виробничо-технічного призначення…………
1.1. Еволюція поглядів на вартість як основу ціни…………………….
1.2. Методи ціноутворення за сучасних умов та можливості їх застосування для
нових виробів……………………………………………
1.3. Характерні особливості ціноутворення на продукцію виробничо-технічного
призначення………………………………………………………
Висновки до першого
розділу…………………………………………….
Розділ 2. Аналіз теорії та практики ціноутворення на нові машини та обладнання
………………………………………
2.1. Зарубіжна теорія та практика встановлення цін на нову
продукцію…………………………………………………………………….
2.2. Обґрунтування цін на нові машини та обладнання в умовах централізованого
управління економікою…………………………………
2.3. Практика обґрунтування цін на нові машини та обладнання на вітчизняних
машинобудівних підприємствах………………………………
Висновки до другого
розділу……………………………………………
Розділ 3. ПРОТИВИТРАТНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ ЦІН на нові машини та обладнання
виробничо-технічного ПРИЗНАЧЕННЯ………………………………………………………………
3.1. Економічна ефективність та облік корисного ефекту при розрахунку верхньої
межі ціни на нові машини……………………………
3.2. Нижня межа ціни як база встановлення цін на нові машини та обладнання
виробничо-технічного призначення………………………….
3.3. Лімітна ціна та обґрунтування цін продажу на нові машини та
обладнання……………………………………………………………………
Висновки до третього
розділу………………………………………………
ВИСНОВКИ……………………………………………………………………
ДОДАТКИ………………………………………………………………………
СПИСОК