ЗМІСТ
Стр.ВСТУП
РОЗДІЛ БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ НА ОСНОВІ МАРКЕТНИГУ1.1. Бренд-менеджмент торговельних підприємств: специфіка та характеристика.
1.2. Концепція бренд-менеджменту торговельних підприємств в умовах маркетингової орієнтації
Висновки з
розділу 1.
РОЗДІЛ МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТУ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ2.1. Діагностика сили торговельних підприємств щодо реалізації бренд-менеджменту.
2.2. Дослідження системи бренд-менеджменту торговельних підприємств.
2.3. Оцінка ефективності бренд-менеджменту Висновки з
розділу 2.
РОЗДІЛ УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТУ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ МАРКЕТИНГОВОЇ ОРІЄНТАЦІЇ3.1. Комплексна система бренд-менеджменту торговельних підприємств на основі маркетингу.
3.2. Розробка стратегічного набору бренд-менеджменту для торговельних підприємств в умовах маркетингової орієнтації
Висновки з
розділу 3.ВИСНОВКИ.ДОДАТКИСПИСОК
- Київ+380960830922