Ви є тут

Управління цінністю авіатранспортної послуги

Автор: 
Калда Катерина Олександрівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3409U003429
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
Стор.
ВСТУП
1.
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ ЛАНЦЮГАМИ ЦІННОСТІ
АВІАТРАНСПОРТНИХ ПОСЛУГ З ВИКОРИСТАННЯМ ЛОГІСТИЧНОГО ПІДХОДУ
1.1.
Теоретичні основи цінністноорієнтованих економічних відносин виробників і
споживачів товарів/послуг
1.2.
Концептуальні засади формування ланцюгів цінності, ланцюгів вартості та
ланцюгів корисності послуг
1.3.
Науково-методичні підходи логістичної стратегії підвищення цінності послуг
2.
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРАКТИЧНИХ АСПЕКТІВ ЛАНЦЮГІВ ЦІННОСТІ АВІАТРАНСПОРТНИХ
ПОСЛУГ НА РИНКУ ПАСАЖИРСЬКИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ
2.1.
Аналіз впливу ціннісних факторів на динаміку ринку пасажирських авіаційних
перевезень
2.2.
Аналіз логістичних стратегій авіакомпаній щодо формування лояльності
авіапасажирів
2.3.
Процесний аналіз ланцюгів цінності авіатранспортних послуг
3.
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ЛОГІСТИКООРІЄНТОВАНИХ МОДЕЛЕЙ ФОРМУВАННЯ ЛАНЦЮГІВ ЦІННОСТІ
АВІАТРАНСПОРТНИХ ПОСЛУГ
3.1.
Моделювання процесів створення індивідуалізованої цінності та
індивідуалізованої вартості авіатранспортних послуг
3.2.
Методичні положення оцінки економічної ефективності клієнтської бази
авіакомпанії
3.3.
Практичні рекомендації щодо реалізації логістичної стратегії ланцюгів цінності
та підвищення рівня лояльності пасажирів
ВИСНОВКИ
СПИСОК