ЗМІСТ
ВСТУП.
РОЗДІЛ 1.
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ ПІД ВПЛИВОМ ЗОВНІШНЬОГО
СЕРЕДОВИЩА.
1.
Місце й роль зовнішнього середовища у стратегічному управлінні
підприємством……………………………………
1.
Особливості змін зовнішнього середовища в сучасних умовах…………………………………………………………
1.
Еволюція концептуальних поглядів на розвиток управління підприємством……………
…………………………………
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 2.
СТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ ПЕРВИННОГО
АЛЮМІНІЮ .
2.
Методичні основи аналізу зовнішнього середовища підприємства на ринку
первинного алюмінію
2.
Комплексна оцінка бізнес-середовища
підприємства
2.
Аналіз конкурентного середовища підприємства ………….
Висновки до
розділу
2.
РОЗДІЛ 3.
УДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
3.
Обґрунтування механізму адаптації ВАТ «ЗАлК» до змін зовнішнього
середовища.
3.
Оптимізація поведінки підприємства шляхом моніторингу світових цін на алюміній
.
3.
Підвищення ефективності управління підприємством з використанням інструментів
BSC та EVA ………….……
Висновки до
розділу
3.
ВИСНОВКИ…………………………………………………….
ДОДАТКИ………………………………………………………
СПИСОК
- Київ+380960830922