Ви є тут

Управління ринковою вартістю промислового підприємства (на прикладі машинобудівної галузі).

Автор: 
Томаля Тетяна Станіславівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3409U004081
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП……………………………………………………………………….
РОЗДІЛ ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ РИНКОВОЮ ВАРТІСТЮ
ПІДПРИЄМСТВА……………………………
1.1. Сутність та принципи управління підприємствами на основі концепції
ринкової вартості…………………………………………….…
1.2. Детермінанти зростання ринкової вартості підприємства……….
1.3. Процесний підхід в управлінні ринковою вартістю підприємства
Висновки до першого
розділу………………………………………….
РОЗДІЛ СПЕЦИФІКА УПРАВЛІННЯ РИНКОВОЮ ВАРТІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ ЗА НЕДОСКОНАЛОГО
ІНСТИТУЦІЙНОГО СЕРЕДОВИЩА………………………………………………………………
2.1. Вплив інституційного середовища на розвиток корпоративного сектору і
ефективність корпоративних структур у машинобудуванні…
2.2. Структурно-сутнісний аналіз методів оцінювання ринкової вартості
підприємств в розрізі відповідності вітчизняному інституційному
середовищу……………………………………………….
2.3. Дослідження здатності машинобудівних підприємств Хмельницької області до
нарощування ринкової вартості………………
Висновки до другого
розділу…………………………………………….
РОЗДІЛ ВИКОРИСТАННЯ ПРОЦЕСНОГО І ЦІЛЕОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДІВ В УПРАВЛІННІ
РИНКОВОЮ ВАРТІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ……………………………………………….
3.1. Визначення методичних підходів до побудови моделі управління ринковою
вартістю ………………………………………………………….
3.2. Використання процесного підходу для поточного управління ринковою вартістю
машинобудівного підприємства……………………
3.3. Формування мотиваційно-моніторингової складової системи управління
ринковою вартістю машинобудівного підприємства……….
Висновки до третього
розділу………………………………………….
ВИСНОВКИ………………………………………………………………….
ДОДАТКИ……………………………………………………………………
СПИСОК