ЗМІСТ
ВСТУП….
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ КОНЦЕПЦІЇ МАРКЕТИНГУ В АГРАРНІЙ
СФЕРІ ЕКОНОМІКИ.
1.1. Економічна сутність та зміст маркетингу аграрних
підприємств
1.2. Структурні та організаційно-функціональні рішення в системі агромаркетингу
на
мікрорівні
1.3. Особливості реалізації моделі
маркетингу.
Висновки до
розділу
1
РОЗДІЛ 2. МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ ФУНКЦІОНУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ ФЕРМЕРСЬКИХ
ГОСПОДАРСТВ РЕГІОНУ.
2.1. Діагностика сучасного стану продовольчого ринку України та Запорізької
області.
2.2. Місце фермерських господарств в системі виробництва продовольчої
продукції
2.3. Збутові стратегії фермерських
господарств
Висновки до
розділу
2
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНОГВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ФЕРМЕРСЬКИХ
ГОСПОДАРСТВ
3.1. Організація маркетингових структур у фермерських
господарствах
3.2. Інформаційне забезпечення маркетингових процесів.
3.3. Вдосконалення форм і каналів збуту сільськогосподарської
продукції……………………………………………………………….
Висновки до
розділу
3.
ВИСНОВКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922