ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ МАТЕРІАЛЬНИМИ РЕСУРСАМИ В
ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ НА РИНКУ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ
1.1. Економічні основи виникнення і розвитку управління ресурсами і витратами
1.2. Процес управління матеріальними ресурсами в торговельних підприємствах на
ринку будівельних матеріалів
1.3. Методологія формування матеріальних витрат в торговельних підприємствах на
ринку будівельних матеріалів
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ АНАЛІЗ І ОЦІНКА СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ МАТЕРІАЛЬНИМИ РЕСУРСАМИ В
ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ НА РИНКУ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ
2.1. Оцінка ефективності системи управління матеріальними ресурсами в
торговельних підприємствах
2.2. Аналіз формування матеріальних ресурсів в торговельних підприємствах на
ринку будівельних матеріалів
2.3. Інформаційне забезпечення системи управління матеріальними ресурсами
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ МАТЕРІАЛЬНИМИ РЕСУРСАМИ В
ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ НА РИНКУ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ
3.1. Логістична концепція в системі управління матеріальними ресурсами
3.2. Маркетингова стратегія і тактика в торговельних підприємствах
3.3. Організаційне забезпечення системи управління матеріальними ресурсами в
торговельних підприємствах на ринку будівельних матеріалів
Висновки до
розділу
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922