Ви є тут

Забезпечення конкурентних переваг підприємств за умов відкритості національного ринку

Автор: 
Туніцька Юлія Миколаївна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U005024
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ
Вступ
Розділ 1. Теоретико-методологічні засади забезпечення конкурентних переваг
підприємства
1.1. Сутність конкурентних переваг та їх роль у забезпеченні
конкурентоспроможності.
1.2. Характеристика чинників, що впливають на конкурентні переваги.
1.3. Методичні підходи до оцінки конкурентних переваг підприємства.
Висновки до
розділу
Розділ 2. Діагностика конкурентних переваг підприємств молокопереробки та
виробництва сиру.
2.1. Структура і динаміка розвитку ринку молочної продукції України.
2.2. Дослідження умов формування конкурентних переваг на підприємствах з
переробки молока.
2.3. Оцінка конкурентних переваг підприємств з переробки молока та виробництва
сиру.
Висновки до
розділу
Розділ 3. Формування конкурентних переваг підприємства з переробки молока та
виробництва молокопродукції за умов відкритості національного ринку.
3.1. Формування якісної сировинної бази як головного чинника конкурентних
переваг молокопереробних підприємств України
3.2. Оцінка можливостей виходу та закріплення позицій на зовнішніх ринках
молокопродукції з наявними конкурентними перевагами
3.3. Стратегічні напрями розвитку вітчизняних молокопереробних підприємств.
Висновки до
розділу
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК